Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 21:29:28 +0200

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/13697 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Voose küla, 11207 Paunküla-Vetla tee 
// Aasu // Andrei // Kaasiku // Koolmesepa // Kruusimäe // Kurissaare tee // 
Liivaku // Lillemäe // Metsakalda // Peetri // Saiamõisa // Tagasauna // 
Tihvimetsa // Uuesauna // Vahemetsa // Vana-Täijärve (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Voose küla, Anija vald, Harju 
maakond) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27240663>  (menetlus nr: 
466709), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister